weekend 1 in Ecuador - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annelies Beckers - WaarBenJij.nu weekend 1 in Ecuador - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annelies Beckers - WaarBenJij.nu

weekend 1 in Ecuador

Blijf op de hoogte en volg Annelies

13 Maart 2016 | Ecuador, Quito

het weekend was dus zeeeer druk. De Nederlanders (Karlijn en Rochelle) gingen zaterdag de Cotopaxi bezoeken en hadden gevraagd of ik mee ging, NATUURLIJK. wat wilde zeggen dat ik om 5:30 op moest staan :o na een week om 6:30 opstaan, dat deed even zeer. Maar goed, Cotopaxie niet gezien :( te veel wolken. Kleine wandeling gedaan rond iets wat vroeger een meer was maar nu niet meer door de opwarming. Blijkt dat we daar heel hoog zaten want wanneer we een kleine klim deden op een heuvel was ik heel snel buiten adem. Al bij al was het fijn, omdat de meiden gwn kei leuk zijn. We zijn ook daar gaan mountenbike, alweer zwaar werk door de hoogte.
Zondag hetzelfde verhaal, opstaan om 5:30 :D man man, wat doe ik mezelf aan. MAAR! de Quilotoa was wel de moeite, het meer wordt door de indigenas genaamd naar 'de tand van de prinses', een vroegere vulkaan die imploseerde en nu dus een meer is van 200km diep ofzo. We hadden ook de eer om een indigenas familie te bezoeken die in een strooien hutje wonen waarin er cavias leven om de hut warm te houden :D

  • 16 Maart 2016 - 15:30

    Verbeeren Marleen:

    Geniet maar van jullie uitstapjes .Als dat Quito is ziet heter druk bewoond uit . En en dochter die er wat vermoeid uitziet maar ook plezier maakt .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

QUITO

Recente Reisverslagen:

30 April 2016

laatste dagen

12 April 2016

weekend 5 - cuyabeno park

05 April 2016

weekend 4

02 April 2016

week vier en weekend drie

25 Maart 2016

derde week kort verslagje
Annelies

De volgende stap in mijn toch al bewogen leven wordt ECUADOR. Ik speelde al lang met het idee om wat meer voor de wereld en zijn bevolking te doen op een onzelfzuchtige manier. Toen Lieske mij vertelde over een dagopvang voor de allerarmste kinderen in Ecuador, was ik bijna meteen verkocht. Na de infodag Van Activity International in Amersfoort was ik overtuig: ik ging naar Ecuador om er Spaans te oefenen en vrijwilligerswerk te doen met de kinderen daar. Mijn avontuur begint op 5 maart 2016 en zou zeker twee maand duren. Fien zal mee naar ginder reizen en dan gaan we elk onze eigen weg. Wil je mijn voorbereidingen en avonturen volgen dan kan dat hier!

Actief sinds 09 Feb. 2016
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 7591

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 04 Mei 2016

Mijn eerste reis

04 Maart 2016 - 04 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: