enkele weetjes over Ecuador - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annelies Beckers - WaarBenJij.nu enkele weetjes over Ecuador - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annelies Beckers - WaarBenJij.nu

enkele weetjes over Ecuador

Blijf op de hoogte en volg Annelies

16 Maart 2016 | Ecuador, Quito

- cavia is een delicatesse; de grote worden gebruikt om te eten de kleinere om mensen te genezen..
- wanneer je in Quito rondloopt en daarna je neus snuit, zal je snot zwart zien :p
- voetgangers hebben GEEN voorrang op een zebrapad; het is dus gewoon oversteken wanneer je kan
- de bus kost hier maar 0,25 cent
- het weer kan van het ene op het andere uur verschillen en de onweers zijn echter bergonweren :D
- ook al zijn er wolken dan nog kan je verbranden

• 18 Maart 2016 - 12:47

Marleen:

De cavia zal dan gelijk hier in Belgie het konijn vervangen . En het zebrapad hier mag je gaan maar je bent beter 2x te kijken of men rijd je ook omver .

Verslag uit: Ecuador, Quito

05 April 2016

weekend 4

02 April 2016

week vier en weekend drie

25 Maart 2016

derde week kort verslagje
Annelies

De volgende stap in mijn toch al bewogen leven wordt ECUADOR. Ik speelde al lang met het idee om wat meer voor de wereld en zijn bevolking te doen op een onzelfzuchtige manier. Toen Lieske mij vertelde over een dagopvang voor de allerarmste kinderen in Ecuador, was ik bijna meteen verkocht. Na de infodag Van Activity International in Amersfoort was ik overtuig: ik ging naar Ecuador om er Spaans te oefenen en vrijwilligerswerk te doen met de kinderen daar. Mijn avontuur begint op 5 maart 2016 en zou zeker twee maand duren. Fien zal mee naar ginder reizen en dan gaan we elk onze eigen weg. Wil je mijn voorbereidingen en avonturen volgen dan kan dat hier!