derde week kort verslagje - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annelies Beckers - WaarBenJij.nu derde week kort verslagje - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annelies Beckers - WaarBenJij.nu

derde week kort verslagje

Blijf op de hoogte en volg Annelies

25 Maart 2016 | Ecuador, Quito

Derde week dus al, donderdag vandaag. Het gaat vooruit. Ik had niet echt zin in de lessen deze week, vooral omdat ze in de namiddag vielen. Ik wist mij gelukkig bezig te houden in de voormiddag met kleine dingen, alleen was het skypen met de familie wat moeilijker.
Ik had in het begin een beetje schrik dat ik niet veel zou leren van spaans maar ondertussen heb ik al een extra tijd geleerd nl de Pasado Imperfecto en het gebruik ervan.
Woensdag zijn we weer naar de salsa gegaan en deze keer kon ik dansen als vrouw, een leuke afwisseling vermits de mannen goed konden dansen; Daarna hebben we met katinka een hele hoop pannekoeken gebakken. LEKKER. 's Avonds was het ladies night en deze keer ben ik meegegaan. T was heel erg leuk.
Vandaag dan zijn we het San Fransicus klooster gaan bezoeken voor de voorbereiding van de witte vrijdag van morgen. Interessant!
In de namiddag zijn we naar een park gegaan, opweg naar het park ben ik van mijn oude samsung bestolen geweest. Een moment onoplettend en weg was hij, mijn portefeuilletje zat wel nog in mijn buidel. Geen ramp dus maar toch even wakker geschud dat je altijd moet blijven opletten.
Dit weekend dus Banos, canyoning, zwemmen, en nog veel meer.
groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

QUITO

Recente Reisverslagen:

30 April 2016

laatste dagen

12 April 2016

weekend 5 - cuyabeno park

05 April 2016

weekend 4

02 April 2016

week vier en weekend drie

25 Maart 2016

derde week kort verslagje
Annelies

De volgende stap in mijn toch al bewogen leven wordt ECUADOR. Ik speelde al lang met het idee om wat meer voor de wereld en zijn bevolking te doen op een onzelfzuchtige manier. Toen Lieske mij vertelde over een dagopvang voor de allerarmste kinderen in Ecuador, was ik bijna meteen verkocht. Na de infodag Van Activity International in Amersfoort was ik overtuig: ik ging naar Ecuador om er Spaans te oefenen en vrijwilligerswerk te doen met de kinderen daar. Mijn avontuur begint op 5 maart 2016 en zou zeker twee maand duren. Fien zal mee naar ginder reizen en dan gaan we elk onze eigen weg. Wil je mijn voorbereidingen en avonturen volgen dan kan dat hier!

Actief sinds 09 Feb. 2016
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 7606

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 04 Mei 2016

Mijn eerste reis

04 Maart 2016 - 04 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: