week vier en weekend drie - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annelies Beckers - WaarBenJij.nu week vier en weekend drie - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annelies Beckers - WaarBenJij.nu

week vier en weekend drie

Blijf op de hoogte en volg Annelies

02 April 2016 | Ecuador, Quito

hey! even geleden alweer maar door internet problemen thuis. Door de geliefde fien is het nu dus alsnog mogelijk om een verslagje te schrijven.
vorig weekend zijn we naar banos geweest met een stuk of zes. na een rit van 6 uur in de bus met voor vertrek een ruzie tussen passagiers en de buschauffeur waar dan de politie bij moest komen zijn we er dan toch geraakt.
een heel erg gezellig en proper hostelletje. Op vrijdag zijn we dan naar de casa del Arbol gegaan, ik was er eerst niet zo voor te vinden maar uiteindelijk was het heel erg leuk om boven de wereld te schommelen.
na een heel slapeloze nacht met fien in bed omdat ze geen minuut stil ligt wanneer ze slaapt, krijgen we een lekker ontbijt met pannekoek om mijn humeur op te fleuren. Daarna gingen we canyoningen, heeeeeeeel leuk en deze keer niet koud gelukkig. De medereizigers waren content met mijn kennis zaken.
In de namiddag hadden we initieel een mountenbike tour gepland maar het was zo hard aan het regenen dat we deze maar hebben afgezegd en gaan ziplinen zijn. horizontaal In een matje hang over een kabel van een km ofzo. s avonds left overs gegeten en een filmpje gekeken.
zondag voormiddag zijn we dan nog gaan raften, de eerste golf lagen Bernadette en ik al uit de boot :D meteen een goede start van het bootritje :D in de nm dan terug naar Quito vertrokken.
de vierde week was op zijn gemakje, ook dit weekend blijven we in quito omdat het een beetje zonde was om nog een verre reis te maken wanneer we pas op vrijdag zouden kunnen vertrekken.
donderdag zijn we naar het water museum geweest maar dat was niet meteen de moeite waard. foto's volgen later :D

  • 04 April 2016 - 13:29

    Marleen:

    Dat was dan geluk met de reis dat je nog opstap kon gaan, en men ervaren rafter lag al in het water met een golf. Allee een rustig wk en volgende week de grote start veel succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

QUITO

Recente Reisverslagen:

30 April 2016

laatste dagen

12 April 2016

weekend 5 - cuyabeno park

05 April 2016

weekend 4

02 April 2016

week vier en weekend drie

25 Maart 2016

derde week kort verslagje
Annelies

De volgende stap in mijn toch al bewogen leven wordt ECUADOR. Ik speelde al lang met het idee om wat meer voor de wereld en zijn bevolking te doen op een onzelfzuchtige manier. Toen Lieske mij vertelde over een dagopvang voor de allerarmste kinderen in Ecuador, was ik bijna meteen verkocht. Na de infodag Van Activity International in Amersfoort was ik overtuig: ik ging naar Ecuador om er Spaans te oefenen en vrijwilligerswerk te doen met de kinderen daar. Mijn avontuur begint op 5 maart 2016 en zou zeker twee maand duren. Fien zal mee naar ginder reizen en dan gaan we elk onze eigen weg. Wil je mijn voorbereidingen en avonturen volgen dan kan dat hier!

Actief sinds 09 Feb. 2016
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 7603

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 04 Mei 2016

Mijn eerste reis

04 Maart 2016 - 04 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: